[rosedu-general] [offtopic] git and private repos

Mircea Bardac dev at mircea.bardac.net
Fri Aug 29 00:22:21 EEST 2008

Salut,

Vlad Dogaru wrote:
> scuze că folosesc lista asta pentru ceva offtopic, dar mă gândeam că mai
> multe persoane înseamnă mai mult knowledge. Mă gândeam recent la un
> setul care implica un repo de git complet privat. Nu read-only, ci
> complet ascuns "oamenilor de rând". E posibil? Cât de uşor e de făcut? E
> inclus în git sau e vreun hack third-party? Eu am experienţă == 0 (sau !
> experienţă, if you will) cu git, dar modelul îmi e (cred) cunoscut de la
> darcs.

Un repository Git isi are casa intr-un director. Un director care exista
undeva si e accesibil prin SSH/VFS[1](Linux) poate fi repository Git (in
mod particular si prin protocolul specific git://, asta doar cu daemon).
Spun VFS pentru ca pot fi montate mai multe file system-uri in VFS,
inclusiv remote in /ce/cale/vreau/eu.

Drepturile de acces la repository sunt aceleasi cu drepturile de acces
la director (pentru un nod VFS) iar pentru SSH e acelasi lucru, cu
mentiunea ca se aplica pe o masina remote (pt user-ul logat pe masina
remote).

Pe scurt: vrei repository (a se citi director) private => taie
drepturile pentru alti utilizatori (eventual grup).

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_file_system

--
Mircea
http://mircea.bardac.net