[rosedu-general] Server pentru anaconda

George Milescu george.milescu at gmail.com
Tue Aug 26 19:07:13 EEST 2008

2008/8/26 Vlad Ureche <vlad.ureche at gmail.com>:

> Well, si asta. In primul rand imi vin in minte RAID, ECC si rack-mountable.
> Dup-aia sursa controlata remote (ca sa poti opri/porni calc din internet) si
> hot-swap. Ar mai fi reduntante pe ici pe colo si soft de management...
> Probabil mai sunt si altele dar acum numai astea imi vin in minte...

Uite ce ar insemna un "server" asa cum trebuie: (nu sunt adeptul
solutiilor second hand. In mare parte din cazuri inseamna numai gauri
in buget)

http://www.emag.ro/sisteme_server/server-ibm-x3250-dual-core-xeon-3050-213ghz-2x512mb-2x250gb-sata--p4364K1G.1

cu numai 1GB de RAM. Trebuie minim 2GB, asa incat mai trebuie luat RAM
(si eventual inlocuit cel pe care il are inainte de a il cumpara)

http://www.emag.ro/memorii_server/kit-memorii-ibm-2x1gb-ecc-pc2-5300-ddr2-dimm-compatibil-x3250--p43W8378

Total: cam 2848 RON (asta deja impinge limita de buget existenta)

Merita ?
--
George Milescu