[rosedu-general] Server pentru anaconda

George Milescu george.milescu at gmail.com
Tue Aug 26 18:53:30 EEST 2008

2008/8/26 Vlad Ureche <vlad.ureche at gmail.com>:

> Well, si asta. In primul rand imi vin in minte RAID, ECC si rack-mountable.
> Dup-aia sursa controlata remote (ca sa poti opri/porni calc din internet) si
> hot-swap. Ar mai fi reduntante pe ici pe colo si soft de managemstiu dacaent...
> Probabil mai sunt si altele dar acum numai astea imi vin in minte...

Nu merita facut un compromis de genul "vrem ceva rack-moutable second
hand cu performanta medie" in detrimentul "calculator
non-rack-mountable nou cu performanta foarte buna".

* Nu cred ca putem gasi o carcasa cu sursa controlata remote la un
pret acceptabil (nici chiar second).

* memorii ECC putem gasi pentru orice tip de calculator

* RAID putem realiza pentru orice tip de calculator

* despre hot-swap a vorbit Mircea in alt mail (se poate face pe orice
calculator)

Cu inca 150 - 200 RON putem lua o carcasa rack-mountable, daca asta
chiar conteaza la ceva.

--
George Milescu