[rosedu-general] Server pentru anaconda

Vlad Ureche vlad.ureche at gmail.com
Tue Aug 26 18:01:20 EEST 2008

2008/8/26 Alex Morega <alex at grep.ro>

> Eu aş merge pe ideea: calculator 2nd hand, procesor decent (P4), RAM
> generos, 3 discuri asemănătoare în RAID5. Am construit acum vreo 3 ani
> un astfel de server, cu specificaţii mai slabe, şi s-a dovedit a fi o
> strategie bună. Altă constatare: maşini virtuale pentru taskuri
> specifice (web frontend, web apps, build, mail) sunt o idee bună. Eu am
> folosit XEN, este un pachet excelent.

[first post here :D:D:D:D:D]

Cred ca solutia lui Alex Morega, cu un server la mana a doua, se potriveste
cel mai bine pe cerintele (implicite) si bugetul alocat:

* acum anaconda are un P4 la 1.7GHz cu 256MB RAM si un hard de 36GB, deci
orice imbunatatire hw decenta va duce la o imbunatatire mare a timpului de
raspuns (cu 1GB de RAM nu ar mai swap-a => imbunatatiri serioase!)
* din cate am inteles pana acum e mai important ca noul anaconda sa mearga
bine fara interventii, deci un server profi se potriveste mai bine -- Razvan
corecteaza-ma daca gresesc
* solutia cu server la mana a doua am vazut-o aplicata si la Cosu -- si din
cate am inteles e multumit de alegerea asta
* chiar daca ramane serverul facut din componente, configuratia actuala
trebuie adusa catre directia server (acum semana mai mult cu un sistem de
sistem de gaming decat cu un server, cu exceptia placii video)

Just my .02 ron.

--

Vlad Ureche