[rosedu-general] Server pentru anaconda

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Tue Aug 26 15:47:43 EEST 2008

2008/8/26 George Milescu <george.milescu at gmail.com>:

> De ce un calculator "cu totul"? Vei da mai multi bani numai pentru ca
> pe carcasa scrie HP/DELL/orice-altceva
>
> Am facut impreuna cu Mircea un server din componente care arata foarte
> tare pentru cat costa. Configuratia o gasiti aici:
> http://spreadsheets.google.com/pub?key=p_ffD4-cVedIAdkfEIpSPFQ
>
> --
> George Milescu

Nu sunt eu mare expert hardware dar calculatorul mi l-am facut singur
si merge foarte bine.
Cat despre configuratia din spreadsheet aş inlocui hardurile alea cu 2
de tipul asta[1] care sunt duble dpdv al capacităţii pentru vreo 20
lei/hard în plus. Mai e şi faptul că placa de bază nu suportă Core 2
Quad.

Acum trebuie discutat dacă se vor pune componente specifice pentru
server( memorii cu ECC sau HDD de 10000rpm) componente care evident
costă mult mai mult.

[1]http://www.pcgarage.ro/hard-disk-uri/western-digital/640gb-sata-ii-7200-rpm-16mb-caviar-se16/

Sergiu