[rosedu-general] Kernel Hacker's Bookshelf: The Practice of Programming

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Tue Aug 26 14:28:27 EEST 2008

2008/8/26 Alex Juncu <alexandrujuncu at yahoo.com>:
> damn..hard book to find...eu de obicei caut cartile (pe care nu le gasesc pe torrent) pe eMule cu o rata de succes destul de mare (desi de obicei dureaza mai mult pana o downloadez efectiv)..dar asta nu returneaza NICI UN HIT :|

Cineva (will not divulge) mi-a dat un mesaj personal cu următorul
link: http://rapidshare.com/files/3255525/020161586X.zip

Din păcate lucrez la Freescale [[ăștia sunt completely brain dead:
filtrează cererile DNS și redirectează la o pagină de "ACCESS
FORBIDDEN" dacă li se pare că destinația e ceva groaznic de nașpa. Nu
poți pune OpenDNS că nu ajung cererile până la OpenDNS (omoară
pachetele DNS care au ca destinație orice în afară de serverul lor
intern de DNS). Nu poți pune tor (www.torproject.org), torrentele sunt
omorâte, need I continue?]] și nu pot downloada arhiva aia. Use at own
risk, dacă e un folder plin de goatse, 2g1c, tubgirl, etc. voi să fiți
sănătoși.

--
Lucian