[rosedu-general] Server pentru anaconda

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Tue Aug 26 12:48:04 EEST 2008

Salut!

Dupa cum stiti, ne chinuim de ceva vreme sa facem upgrade la hardware-ul
anacondei.

Eu propun achizitionarea unui sistem server dedicat pentru anaconda. Din
ce am discutat, putem achizitiona un server bun pentru o suma de circa
400-500 Euro. Eu sunt pregatit sa acopar integral costurile de
achizitionare a unui astfel de sistem. Orice donatie este binevenita.

Pe moment solicit ca cineva sa faca un mic survey al pietei si sa
gaseasca un server al carui cost sa fie cuprins intre 400-800 Euro. Nu
stiu pe cine sa deleg pentru aceasta sarcina asa ca astept
voluntari :-).

Ideal, pana pe 15 septembrie ar trebui sa avem optiunile de server iar
pana pe 25 septembrie sa-l si achizitionam. Undeva la sfarsitul lui
septembrie vom face instalarea si migrarea datelor de pe anaconda.
Lucian, ma bazez pe tine pentru aceasta operatie.

Razvan