[rosedu-general] CFR - biciclete

Adi Roiban adi at roiban.ro
Mon Aug 25 12:26:53 EEST 2008

În data de Vi, 22-08-2008 la 01:09 +0300, Andrei Ghiuru a scris:

> Un vagon intreg pentru biciclisti? Mi se pare prea mult.
> Cred ca mai bine ar pune in fiecare vagon la capete cate 3 locuri
> pentru biciclete.
> Nu cred sa fie mai mult de 6 biciclisti/vagon.
Nu cred ca e vorba de un vagon intreb pentru biciclisti.

Din cate am vazut eu prin alte tari in fiecare vagon sunt cateva scaune
rabatabile.
Daca nu sunt biciclete scaunele se pot folosi ca atare si se pot rabata
pentru a face loc pentru parcarea catorva biciclete.

Deasemenea usile de acces sunt mai largi!

Eu consider acest lucru un lucru de bun simt. Daca tot vrem sa incurajam
o viata sanatoasa si reducerea poluarii!

Spor!
--
Adi Roiban