[rosedu-general] Idea - Open Source Community & Development Course

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Aug 20 11:15:52 EEST 2008

On Wed, 2008-08-20 at 10:37 +0300, Vlad Dogaru wrote:
<snip>
> Părerea mea este că o parte dintre pregătiri pot începe sau au început de
> ceva vreme, fără să ne dăm seama. De exemplu, tutorialele de SVN şi liste
> de discuţii pot sta la baza unor prezentări.

Corect. Deja avem un punct de plecare.

> Dar legat de pregătirile
> propriu-zise, probabil ai dreptate: undeva în sesiune / în semestrul 2.
> Oricum semestrul 2 am auzit că e lejer, pare-mi-se că e o materie fără
> teme -- SO if I'm not mistaken :-)

Da, aia e :-P

<snip>
> Am să presupun că "team first" înseamnă "bere" :-)

Evident.

<snip>
> ** IRC :-)

Oops. I forget.

<snip>
> Aş sări de pe scaun să aclam ideea cu tăria cuvenită, dar mi-e teamă să nu
> supăr pe cineva prin zonă. Great idea, interest is high, I'm all for it
> :-)

Bun. Tinand cont ca mare parte din popor sustine o asemenea idee, propun
sa demaram intrucatva activitatile asociate.

In primul rand o asemenea actiune necesita o persoana care sa coordoneze
activitatea de organizare si curriculum-ul asociat. Chiar parerea mea
este ca ar trebui sa fie doua persoane.

Propunerea mea este ca sarcina de coordonare/organizare sa-i revina lui
Alex Eftimie. Energia (uneori cu doze de fanatism), implicarea si
pasiunea pentru FOSS & community de care da dovada sunt asset-uri
esentiale pentru un astfel de proiect. Faptul ca de asemenea, conduce
proiectul de documentatie il va ajuta sa lege anumite aspecte.

A doua persoana pe care o propun, daca va dori si va avea timp, este
Stefan Bucur. Stefan este o persoana extrem de knowledgeable si de
pasionata. Experienta sa si numarul vast de domenii in care detine
competente il evidentiaza ca un candidat ideal pentru coordonarea unei
astfel de activitati, in special cea legata de aspectele cu latura
tehnica.

Propunerile de mai sus sunt pareri personale. Orice sugestii, completari
sau propuneri ulterioare sunt, de asemenea, binevenite.

Dupa cum a spus si Vlad, cursul nu este un curs de facultate :-)). Este
un curs pe care noi il vom organiza, benevol, pentru instruirea
diverselor persoane si pentru stabilirea unui nivel cat mai ridicat de
pregatire pentru cei care doresc sa se implice in comunitati & proiecte
open-source. Organizarea si desfasurarea cursului (unde, cand, cum, cu
cine) o vom detalia pe parcurs.

Razvan