[rosedu-general] Activitatea ROSEdu intr-un RSS

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Wed Aug 13 15:33:12 EEST 2008

Salutare,

La [1] gasiti un feed catre un pipe yahoo! care reuneste toate
feed-urile de la timeline-urile trac pentru rosedu, wouso, vmchecker,
hfall si lsa. Destul de util daca doriti sa aflati ultimele noutatil
ale tuturor proiectelor rosedu, la un loc.

Am incercat initial sa merge-uiesc feed-urile cu Google Reader, dar
rezultatul [2] a fost nesatisfacator: nu am posibiliatatea de a sorta
itemii dupa data.

Yahoo pipes este chiar interesant, cu toate astea, n-am reusit sa
"programez" feed-urile asa cum as fi dorit (vezi "create feed" in
sursa de la [3])

Toate cele bune,

[1] http://pipes.yahoo.com/pipes/pipe.run?_id=loUM_Chp3RGCmGZSBR50VA&_render=rss
[2] http://www.google.com/reader/public/atom/user/03063402264868745448/label/ROSEdu%20Activity