[rosedu-general] Ubuntu Install Fest

Mircea Bardac dev.list at mircea.bardac.net
Mon Apr 28 18:29:27 EEST 2008

Salut,

Mihnea Simian wrote:
> O prima incercare:  http://anaconda.cs.pub.ro/~mihnea/installfest/afis.jpg
> Backgroundul cubului m-a fortat la fundal negru, nu stiu cum va iesi
> printat.
> Idei, critici sunt asteptate.. in dosar se gaseste si "sursa" psd.

Nu stiu daca s-a hotarat continutul posterului la ultima intalnire
(in materie de text) dar cred ca ar trebui sa existe urmatoarele in mod
obligatoriu:
- sigla ROSEdu
- siglele ubuntu/kubuntu/etc.
- link catre site + link catre eveniment

Also, ca si sugestii, as recomanda folosirea artwork-ului disponibil in
sectiunea "8.04 LTS artwork"/ orice CD Wallet de pe
https://wiki.ubuntu.com/DIYMarketing . Sunt de parere ca utilizarea
siglelor oficiale/artwork-ului* in poster atrage mai bine atentia.

* prin artwork inteleg de exemplu globul de pe CD Wallet-ul de la
Kubuntu, oamenii de pe Desktop Edition, sau sigla aia rotunda impartita
in 3 de pe Server Edition. E draguta si poza de la Edubuntu... doar ca
studentii nu sunt asa de mici :)

A nu se uita includerea unei mentiuni de genul "Kubuntu and the Kubuntu
logo are registered trademarks of Canonical Ltd." (exemplu de pe CD-ul
Kubuntu)

Pentru printing se recomanda CMYK ca si paleta de culori. La adresa
https://wiki.ubuntu.com/Artwork/Official se gasesc specificatiile CMYK
pentru culorile din logo-ul Ubuntu (ar putea fi folosite si pe poster,
pentru a oferi o imagine unitara). Recomand putine culori, precum sunt
facute si CD Wallet-urile.

--

Referitor la textul din versiunea curenta:
- "cel mai prietenos" suna un pic ciudat (it might be just me)

Poate ar fi mai util un nou thread pe care sa se discute posterul/o noua
pagina de wiki.

Keep up the good work.

Mircea

P.S. eventual, posterele ar putea sa contrazica http://xkcd.com/178/ :)
De asemenea, pot sa fie instruiti cum sa nu ajunga dependenti de
automatizari http://xkcd.com/416/

--
http://mircea.bardac.net