[rosedu-general] Rezultate discutii azi

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Apr 23 23:01:31 EEST 2008

On Wed, 2008-04-23 at 20:15 +0300, Razvan Deaconescu wrote:
> Salut!
>
> Astea sunt task-urile repartizate astazi:
>
> * promovare: Mihai, AlexJ, RazvanD
> * afișe: Mihnea
> * mesaje pe grupul seriilor, curs.cs.pub.ro, forum acs.pub.ro
> * completare aplicații utile in wiki (Alex, poate dai tu un link)

It is settled. Vor exista afise. Voi discuta maine cu d-l Tapus si cu
d-l decan. Data fiind puterea mea de persuasiune ("da-mi ca altfel pun
cainii pe tine" - a se citi Vlad&Andrei) nu cred ca vor fi probleme.

Va voi comunica maine toata treaba.

Cateva observatii referitoare la intalnirea de azi. S-a vorbit mult si
au rezultat putine. Din punctul meu de vedere a fost OK ca s-au pus in
vedere multe aspecte care nu erau neaparat legate de Ubuntu Install Fest
si s-au organizat opinii.

Ce vreau sa remarc este necesitatea unor persoane diferite in cadrul
unui grup/comunitati (ceea ce la noi exista). Adica avem oamenii normali
(Sergiu, AlexEf, Vali, Mihnea, AlexJ) si cei anormali (eu, Vlad, Andrei,
MihaiM - da, Mihai, ai fost votat  anormal - ne pare rau :-P).

Din discutia de azi a lipsit Sergiu si s-a vazut acest lucru. Sergiu are
puterea de a canaliza o discutie pe punctele importante (exact opusul a
ceea ce fac eu). Absenta unui membru diferit al echipei poate duce la
prelungiri nejustificate ale discutiilor. Ori de cate ori are loc o
intalnire importanta, aveti grija sa-l chemati pe Sergiu.

Alex (Eftimie), in calitate de conducator al acestui eveniment, tu
decizi ce se intampla. Evident nu poti fi prea tiranic ca pierzi
suportul celor din jur. In acest context tu trebuie sa conduci
ostilitatile. Inclusiv astazi trebuia sa pui piciorul in prag in
momentele in care eu o luam pe aratura pentru ca era o discutie inceputa
de tine. You have the power, you cut the cards! Asta e valabil pentru
toti cei care sunt responsabili cu un eveniment/task/etc.

Razvan