[rosedu-general] Proiect documentatie - Vim comming to and end

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sat Apr 19 16:00:34 EEST 2008

Salut!

Am fost cat de cat pornit pe ceva de editare asa ca am lucrat la
documentatia de Vim[1] care intra in atributiunea lui Vlad.

Am adaugat informatii despre:
* utilizarea registrelor pentru copy/paste facil si eficient
* utilizarea registrelor pentru intregistrarea unui set de comenzi
(recording)
* accent pe utilizarea comenzilor avansate de deplasare in Vim
* adaugarea unei sectiuni 'Mai multe' in care se preciza comanda de
ajutor folosita pentru mai multe detalii

Vlad, cred ca ar fi bine sa pui un pic osul la treaba si sa faci parte
de manipulare a textului (copy, paste, cut) si apoi completarea rubricii
de final 'Breviar de comenzi'. Poate o eventuala sectiune de 'Comenzi
avansate' in care sa fie expuse comenzi complexe dar care pot fi utile.

Ar mai fi trei observatii:
* ar trebui precizat ca folosirea unei aplicatii (si deci a Vim) nu se
realizeaza parcurgand documentatia; se lucreaza pe un fisier, se
programaeaza si se folosesc comnezile din documentatie; nimeni nu devine
guru in doua ore citind o pagina de documentatie
* eu am adaugat informatiile despre registre in continuarea unor
sectiuni existente - mi s-a parut mai logic asa; sunt parti avansate
pentru facilitati comune (editare, deplasare, manipulare de text etc.);
daca ai parerea ca e bine sa fie mutate altundeva, Vlad, be my guest
* ar fi excelent daca la fiecare astfel de pagina de documentatie am
adauga un table of contents la inceputul fiecarei pagini; m-am uitat
putin prin documentatia Trac dar nu am gasit nimic de ajutor; poate
insistat cineva in directia aceasta?

Razvan

[1] http://dev.rosedu.org/trac/rosedu/wiki/Docs/Programmer/vim