[rosedu-general] Ubuntu Install Fest

Adi Roiban adi at roiban.ro
Sat Apr 19 13:59:18 EEST 2008

Salut,

Am adăugat o știre pe pagina Ubuntu.ro despre evenimentul organizat de
voi cu prilejul lansării Ubuntu 8.04

Dacă trebui să modific anunțul vă rog să mă anunțați.

Voi încerca să obțin și CD-uri cu Ubuntu de la Cannonical... dar nu sunt
sigur că vom primii.

Succes!
--
Adi Roiban

În data de Vi, 18-04-2008 la 18:52 +0300, Alex Eftimie a scris:

Adi Roiban