[rosedu-general] Ubuntu Install Fest

mihai maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Fri Apr 18 21:08:44 EEST 2008

2008/4/18 Andrei Buhaiu <andreibuhaiu at gmail.com>:

>  >
>  > >
>  >  >  On Fri, 2008-04-18 at 18:28 +0300, Alex Eftimie wrote:
>  >  >  > Deschid un alt thread în care să putem aduna idei şi alte informaţii
>  >  >  > despre acest eveniment propus de Răzvan şi sugerat de Cosmin.
>  >  >  >
>  >  >  > Un prim mic wiki, lipsit de prea multă informaţie se găseşte la:
>  >  >  > http://www.rosedu.org/~alexef/wiki/doku.php?id=ubuntuinstallfest .
>  >  >
>  >  >  Realizez că fiecare are o erceţie când îşi vede numele în link şi că
> [...]

Discutand pe lista de IRC, cu orarele in fata am gasit ca o zi
favorabila ar fi miercuri de la ora 18. Este o varianta care
minimizeaza numarul celor care trebuie sa lipseasca de la alte
activitati (joi nu putea veni nimeni din anul intai de la nici o
serie, asa pot veni toti miercuri daca cei din ca dau skip lui iorga
la mn). Razvan, e ok asa, poti veni?

Mihai