[rosedu-general] Salut!

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Wed Apr 16 17:36:46 EEST 2008

2008/4/16 Sergiu Costea <sergiu.costea at gmail.com>:
> Salut!
>
>  Ma numesc Sergiu Costea si sunt student de anul I (311CA).
>  Am aflat de echipa voastra prin intermediul jocului WoUSO (care a fost
>  super :D ) si m-a atras
>  foarte mult ideea de organizatie de coding open-source bazata pe lucrul
>  in echipa. Sunt pasionat
>  de scris cod insa nu stiu sa fac mai nimic cu adevarat util desi sunt
>  dornic sa invat. De aceea as dori
>  sa va intreb daca ma puteti lasa sa fac parte din organizatia voastra
>  :-). Va multumesc!
>

>  Sergiu Costea

Bine ai venit!

Idem Razvan şi Sergiu şi în plus vezi că pe listă top-posting-ul este
preferat altor forme de răspuns la e-mail :P Pentru cei care nu
respectă această regulă, ne pregătim nişte bice şi alte formule de
punishment.

În altă ordine de idei, la http://wiki.rosedu.org/Documentatie
încercăm să punem cap la cap mai multe howto-uri în limba română. Dă
cu un ochi pe acolo şi dacă te interesează vreun subiect sau ai unul
nou dă un semn şi vei putea scrie/compune. :)

Alex Eftimie

--
() campania panglicii în ASCII - împotriva mesajelor electronice in HTML
/\ www.asciiribbon.org - împotriva atașamentelor proprietare