[rosedu-general] Salut!

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Apr 16 16:22:31 EEST 2008

On Wed, 2008-04-16 at 16:10 +0300, Sergiu Costea wrote:
> Salut!
>
> Ma numesc Sergiu Costea si sunt student de anul I (311CA).
> Am aflat de echipa voastra prin intermediul jocului WoUSO (care a fost
> super :D ) si m-a atras
> foarte mult ideea de organizatie de coding open-source bazata pe lucrul
> in echipa. Sunt pasionat
> de scris cod insa nu stiu sa fac mai nimic cu adevarat util desi sunt
> dornic sa invat. De aceea as dori
> sa va intreb daca ma puteti lasa sa fac parte din organizatia voastra
> :-). Va multumesc!

Desigur, Sergiu. Esti mai mult decat binevenit.

Pentru inceput urmareste discutiile de pe lista, sau da drumul tu la noi
discutii. Eventual ne putem auzi pe canalul de IRC (#rosedu de pe
FreeNode).

Cateva link-uri utile sunt prezente mai jos[1]. Destul de curand va
exista un hackathon si poate atunci vom reusi sa intram cat mai bine in
branza.

Pentru si mai multe detalii poti consulta prezentarea/articolul de la
evenimentul Rosdev[2]

Razvan

[1]
site: http://www.rosedu.rog