[rosedu-general] Server IRC

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Mon Apr 14 21:54:01 EEST 2008

2008/4/14 Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>:
> On Mon, 2008-04-14 at 09:12 +0300, Vlad Dogaru wrote:
>  > On Sun, 2008-04-13 at 16:12 -0700, Alex Juncu wrote:
>  > > Temele astea dauneaza grav sanatatii mintale...imi tot
>  > > vin idei stupide:P let me share one...
>  > >
>  > > Avem si noi un biet canal acolo pe Freenode, frumos si
>  > > util. Freenode is our friend... da ma gandeam, nu am
>  > > putea sa facem si noi ceva pt freenode...
>  > > Sunt multi programatori din romania care stau pe
>  > > freenode (as far as i heard) si cu toate astea nu
>  > > exista vreun server fn prin zona noastra a Europei. Ca
> [...]

Dar dacă am merge pe la diverși proprietari de server/societăți
comerciale care pentru a-și auzi numele pe undeva ar fi dispuși să
ofere un server + o părticică dintr-o conexiune bună pentru un server
de IRC?

Departamentul de marketing al ROSEdu, trezirea!

Alex

--
() campania panglicii în ASCII - împotriva mesajelor electronice in HTML
/\ www.asciiribbon.org - împotriva atașamentelor proprietare