[rosedu-general] Tricouri part 2

Mihnea Simian simian_mihnea at fotolitera.com
Mon Apr 14 00:00:51 EEST 2008

Alex Eftimie wrote:
> [...]
Care este ideea wikiului? Vad destul de multe modele acolo si cred ca o
sa fie greu de centralizat, plus ca nu cred ca ne accepta multe tricouri
diferite. Sau wikiul e facut ca sa vedem cele mai frecvente optiuni?
Eu ma gandeam sa ne punem de acord cu culorile si un model de logo
pentru tricoul Rosedu si unul pentru tricoul CS. Dupa ce avem modelele
facute incepem sa facem liste, adica fisiere excel cu nume, prenume,
marime, model tricou. Multi sunt nehotarati fiindca nu stiu cum vor
arata tricourile (mai ales dintre cei outside of rosedu sau cs).