[rosedu-general] Tricouri part2

Andrei Ghiuru andrei.ghiuru at gmail.com
Fri Apr 11 20:47:39 EEST 2008

2008/4/11 Lucian Cojocar <cojocar at gmail.com>:

> pret
>
> Vreau si eu unul, dar nici eu nu cred ca vom fi 100.
> Cele 100 de tricouri ar trebui sa fie la fel?
>
> Lucian

Eu spun ca se strang 100, dar sa le cumpere si altii - ca mine, de exemplu
:) - si sa fie *foarte frumoase* si un pic mai generale (o sigla maricica
unicolor pe fata sau pe spate, si doar atat - nu vad insa care ar trebui sa
fie sigla aia frumoasa pentru ca cea de la rosedu nu ma incanta).

--
Toate cele bune,
Andrei Ghiuru.