[rosedu-general] Bug report Site-ul ROSEdu

Mihnea Simian simian_mihnea at fotolitera.com
Fri Apr 11 19:57:31 EEST 2008

> Am mutat deocamdata inregistrarea prin SMF, sa imi zici daca merge ca
> acum trebuie sa plec si n-am timp sa testez :)
Mi-am facut cont pe forum si vad ca mi-a facut si pe site, deci merge ok
registerul de acolo.
Am atasat openid. Aici lucrurile stau in felul urmator:
1.Daca incerc sa ma loghez pe site cu openid imi spune "Utilizatorul //n
nu a fost activat, sau are accesul interzis."
2.Daca sunt in schimb deja logat pe situl de openiduri (folosesc
claimid.com), pe rosedu bag doar userul - mihneasim si sunt instantaneu
logat (ceea ce m-a speriat un pic, dar e cool :D )
In cazul 1. (nelogat pe claimid) daca folosesc Konqueror si incerc sa ma
loghez cu openid ajung la eroarea urmatoare care e foarte ciudata :

http://fotolitera.com/down/wierd.jpg

apar si niste butoane de previzualizare,salvare.. nu au incaput in
screenshot.. dar nu functioneaza, ma trimite spre Acces neautorizat,
deci nu e critic.

Si eu multumesc si vreau blog access,
mihneasim