[rosedu-general] License issues

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Fri Apr 11 15:33:55 EEST 2008

On Fri, 2008-04-11 at 15:11 +0300, Sergiu Iordache wrote:
> open-source

Din câte ştiu eu, în momentul în care îţi pui numele pe  orice, acel
orice este protejat de legea internaţională a copyright-ului şi deci
oamenii nu prea au ce face; dar nu sunt sigur care sunt limitele.

Oricum, licenţe++.

> E bună ideea. Mergem pe GPL v2 or later?

Eu nu prea cunosc şpârla cu GPL v3, dar mi se pare că s-a făcut prea
mult tam-tam pe ea ca să fim early adopters. Other than that, sunt split
între GPL v2 şi BSD-style; accept cu plăcere pe oricare din astea două,
sau argumente pentru altceva.

Vlad