[rosedu-general] Tricouri part2

Mihnea Simian simian_mihnea at fotolitera.com
Fri Apr 11 15:05:39 EEST 2008

Alex Juncu wrote:
> Hello again
> Din cate am vorbit cu o tipa de la firma recomandata de Vlad Posea, un
> pret estimativ per tricou ar fi 3 euro.Dar asta inseamna ca trebuie sa
> avem o cumanda de 100 de tricouri
> Avand in considerare ca daca vrem s luam un tricoul personalizat din
> Carrefour, costa 50ron/tricou..deci de 5 ori mai scump
> Deci intrebarea aste: exista destui oameni incat sa avem o comanda de
> 100 de tricouri?
> Va rog sa raspundeti la acest mail...inclusiv persoanele care nu prea
> sunt de obicei active pe lista
100 de tricouri identice? Daca da e cam nasol..
Daca scoatem si cu CS pe langa cele cu Rosedu sau o compilatie, eu zic
ca strangem. Mai bine luam 5 tricouri de caciula decat unul de la
carrefour :D
Ideea e sa descentralizam strangerea comenzilor. Putem vorbi noi sefii
de grupa cu colegii nostri sa incepem sa facem liste cu doritori, si
vedem la ce numar ajungem.