[rosedu-general] Bug report Site-ul ROSEdu

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Thu Apr 10 22:32:05 EEST 2008

On 4/10/08, Mihnea Simian <simian_mihnea at fotolitera.com> wrote:
> La logare cu openID - "Utilizatorul //n nu a fost activat, sau are
>  accesul interzis." Nu am mai folosit niciodata, poate nu fac eu ceva
>  bine. Din ce am citit trebuie sa ceara un URL.. am incercat si cu url si
>  doar cu user si primesc acelasi lucru.
Da, ţeapă.. aproape sigur e un bug de la integrarea cu forumul.. Se
pare că trebuie să mai aşteptăm până apare o versiune mai bună a
modulului de integrare.
Prin urmare îţi sugerez să îţi faci cont normal şi ulterior o să poţi
să îi ataşezi un OpenID. Sorry.

Iar despre post-uri, aş sugera să nu fie puse pe prima pagină(debifaţi
căsuţa cu front page de jos), aceasta revenind anunţurilor "oficiale"
ROSEdu.

Ce ziceţi?
Sergiu.