[rosedu-general] Feedback - Prezentare ROSEdu

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Apr 10 10:51:24 EEST 2008

On Thu, 2008-04-10 at 00:46 +0300, Vlad Dogaru wrote:

> "Termen scurt: Dus proiecte la bun sfârşi[sic]" <== here be dragons.
>
> Scuze pentru double post, eram convins că Răzvan nu ar face o greşeală
> de spelling :-P

The immortal god has fallen :-P

Eram obosit la ora aia :-P. Am corectat oricum. Apropo de observatiile
tale si ale lui Andrei Savu despre aspectul prezentarii, prezentarea a
fost trimisa si in forma PDF pentru a preintampina posibilile
incompatibilitati.

Am postat pe anaconda toate variantele prezentarii[1], inclusiv varianta
PDF[2]

Razvan

[1] http://anaconda.cs.pub.ro/~razvan/events/rosdev/
[2]