[rosedu-general] Feedback - Prezentare ROSEdu

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Thu Apr 10 00:42:30 EEST 2008

On Thu, 2008-04-10 at 00:34 +0300, Razvan Deaconescu wrote:
> Salut!
>
> Am creat prezentarea ROSEdu pentru sambata[1].
>
> Din pacate e destul de tarziu pentru mine, asa ca e posibil sa aiba
> lipsuri. Nu ezitati sa mi le raportati.

Arată super, de-abia aştept să o aud. O mică problemă (care probabil e
"de la mine", dar s-ar putea să aibă şi ei un "de la ei"): nu se văd
'ţ'-urile. Orice alte diacritice sunt ok, cu excepţia 'ţ'-urilor.

OT: Eu unul folosesc diacritice cu sedile când e posibil, pentru că
unele configuraţii nu se împacă cu virgulele. Eu ştiam că la mine
virgulele sunt OK, dar se pare că ooffice+whatever_i've_done != commas.

Nu ştiu ce-i de făcut, I guess anyone experiencing the same should post
to let Răzvan know.

Vlad