[rosedu-general] Site-ul ROSEdu

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Apr 9 22:16:11 EEST 2008

On Wed, 2008-04-09 at 19:53 +0300, Vlad Dogaru wrote:

> Vreau şi eu o bucată :-)

Super treaba, Sergiu. I like it.

Partea de blog e binevenita. La fel si cea cu OpenId. Thumb up!

O singura observatie am. Pe super laptop-ul meu de as in toate si hacker
al hackerilor cu rezolutia nemaivazuta de 1400x900 imi apare mai pe
stanga site-ul, asa cum se poate observa si in screenshot[1]. Nu se
poate cumva "centra"?

> By the way, e normal să apară asta?
>       * Successfully registered new user: vlad.
>       * Data pass => ****, signature => He who laughs last is at 300
>         baud., for vlad synced to Drupal.
>       * Successfully authenticated from SMF.
>
> Probabil e one-time-only, dar să nu fi uitat vreun flag de debug.

Care e problema cu mesajul asta, Vlad? E vreo informatie confidentiala?

Razvan

[1] http://anaconda.cs.pub.ro/~razvan/screenshots/ROSEdu.png