[rosedu-general] Rules & responsabilities

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Tue Apr 8 18:40:19 EEST 2008

On Tue, 2008-04-08 at 17:30 +0300, Mihnea Simian wrote:
[...]
> Oricum, sunt de parere ca trebuie sa revigoram serios situatia .. ma tot
> uit cu un fel de jind la comunitati gen Srait care capata in timp scurt
> popularitate (au venit azi la cursul de MN sa se faca cunoscuti), desi
> sincer nu vad noutatea - ce aduc ei in plus fata de LSA sau best.. dar
> au activitate.. eu sper ca rosedu sa capete popularite si mai ales
> rezultate!

Mihnea, diferenta intre noi si SRAIT e ca noi vrem sa facem lucruri care
ne plac cu oameni pasionati de acest lucru, pe cand ei se doresc o
organizatie studenteasca multi-laterala. Din punctul meu de vedere, noi
suntem mai focusati. Nu vrem sa strangem oameni pentru ca vrem sa ne dam
mari ce "mare comunitate" suntem. Strangem oameni care sunt pasionati de
diverse lucruri si care pot contribui la ceea ce facem noi.

Nu cred ca ar fi greu sa organizam ROSEdu-geek-movie nights, dar nu cred
ca asta e ideea :-)

Din punctul meu de vedere, un membru ROSEdu va trebui sa fie o persoana
care sa contribuie mai mult decat numele la diversele
proiecte/activitati. Altfel spus, parerea mea este ca trebuie sa mergem
pe cantitate, nu pe calitate.

Razvan