[rosedu-general] Rules & responsabilities

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon Apr 7 23:14:03 EEST 2008

On Mon, 2008-04-07 at 21:47 +0300, Razvan Deaconescu wrote:
> Salut!
>
> Inca de cand am facut articolul despre ROSEdu si de cand am avut o
> discutie despre ce anume face ROSEdu mi-am dat seama ca ar fi benefica o
> organizare mai buna a comunitatii, cu distributie de sarcini si
> responsabilizare.
<snip>

In plus, vreau urmatorul lucru: sa existe un suport sau un script care
sa permita transmiterea facila prin e-mail a unui patch SVN.

Ma refer aici la urmatorul lucru. Cineva nu are (inca) drept de commit
in repository, dar poate sa obtina (checkout). Face modificari pe cod si
ii aduce imbunatatiri. Intrucat are drept de commit nu poate submite
modificarile. Drept urmare trebuie sa trimita un patch.

As vrea sa existe un script care sa automatizeze trimiterea acelui
patch. Nu am foarte clar cum functioneaza SVN-ul dar vad urmatoarea
solutie:
* un diff intre cele versiunea locala si repository cu care se obtine un
patch
* folosirea unei comenzi de forma mail sau contactarea unui server
extern sau deschiderea unui client de e-mail local cu ajutorul caruia sa
se trimita instant patch-ul (eventual vor fi precizate subiectul si
destinatarul)
* cel caruia ii va fi destinat patch-ul va putea sa patch-uiasca rapid
sursele existente

Bineinteles, nu inseamna ca totul trebuie sa se desfasoare cum am spus
eu sa ca totul trebuie facut. Poate ca ajunge prima parte si se poate
foarte usor trimite patch-ul printr-un atasament. Sa se automatizeze ce
se poate automatiza. Sau macar sa existe niste detalii clare despre cum
se submite un patch de cineva din exterior. Eventual, daca acel cineva
"has proven himself/herself worthy" poate primi drept de commit.

Cred ca se poate consulta lista de discutii a celor de la SVN despre
acest lucru. Voluntar pentru acest task? Alex (Eftimie), eventual vei
putea preciza acest lucru si in documentatia de SVN din proiectul de
Documentatie.

Razvan