[rosedu-general] Rules & responsabilities

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon Apr 7 22:50:15 EEST 2008

On Mon, 2008-04-07 at 22:45 +0300, Alex Eftimie wrote:

> Voluntar-Alexandru Eftimie pentru Docomentaţie.

Done. In aceasta zi mareata are loc incoronarea lui Alex Eftimie in
calitate de mare manager al proiectului de documentatie.

In calitate de project manager, ai dreptul, responsabilitatea sa pui
presiune pe toti reprezentantii de task-uri (inclusiv si mai ales pe
mine) sa isi duca treaba la bun sfarsit.

In caz ca ai uitat, eu trebuie sa fac documentatia pentru Bash. Ca sa
mai parasc pe cineva, Vlad (my new idol and model in life) se ocupa de
vi. Am impresia ca nu prea isi face treaba si ca bea prea multa bere in
loc sa ajute comunitatea. Ia-l in vizor :-P

Razvan