[rosedu-general] Eveniment ROSDEV - 12-13 aprilie 2008

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Sun Apr 6 12:22:22 EEST 2008

Salut!

In perioada 12-13 aprilie 2008 se va desfasura evenimentul ROSDEV
(Romanian Open-Source Development)[1] in cadrul Facultatii de
Automatica si Calculatoare.

Evenimentul este realizat de SRAIT[2] si OpenSER[3].

Data de 12 aprilie[4] este rezervata pentru sesiuni de prezentari a
diverselor solutii si programe open-source. Prezentarile se vor
desfasura in sala EC004 din cadrul Facultatii de Automatica si
Calculatoare. Participarea este libera.

Pe data de 13 aprilie se va desfasura un laborator de Voice over IP
(VoIP). Laboratorul are drept scop familiarizarea participantilor cu
tehnologiile VoIP si configurarea serverelor de VoIP. Durata
laboratorului este de circa 6-8 ore. Participarea este, de asemenea,
libera, dar inscrierea este obligatorie. Inscrierea se realizeaza pe
site-ul ROSDEV[5].

Pentru mai multe detalii referitoare la desfasurarea evenimentului
puteti trimite un e-mail lui Cosmin Elefterescu
(cosmin.elefterescu at gmail.com)

Razvan

[1] http://www.rosdev.ro/
[2] http://srait.cs.pub.ro/
[3] http://www.openser.org/
[4] http://www.rosdev.ro/content/view/59/63/
[5] http://voip.rosdev.ro/

---
Intre noi:

Am facut un anunt ceva mai oficial decat al lui Cosmin si cu mai multe
precizari. Dati, va rog, mesajul mai departe pe alte grupuri/liste de
discutii unde sunteti inscrisi. Nu e nevoie sa pastrati semnatura mea.
Este un anunt oficial pentru care chiar eu sunt un simplu relay
server :-)

Razvan

believed to be clean.