[rosedu-general] Stagii pe Bune 2008

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Sat Apr 5 15:48:38 EEST 2008

On Sat, 2008-04-05 at 15:18 +0300, Razvan Deaconescu wrote:
> Intre noi:
> * are sens sa punem un badge pe site-ul ROSEdu?

Eu cred că are. Deşi probabil persoanele care intră pe site au mai auzit
de multe ori de Stagii pe Bune, Rosedu + Stagii pe Bune == OK (m-am
gândit să scriu love, dar nu prea sunt în formă -- sunt răcit :-P).

> * cei care au blog: contribuiti la program prin folosirea badge-ului[3]

Will update, deşi mă îndoiesc că îmi citeşte cineva blogul :-P

> * dati si voi mesajul acesta mai departe pe listele de
> discutii/grupurile unde sunteti inscrisi

Forwarded to grupa 3_2cc şi seria CC.

Vlad