[rosedu-general] ROSDev si seminarii VoIP

Mihnea Simian simian_mihnea at fotolitera.com
Sat Apr 5 11:15:14 EEST 2008

Razvan Deaconescu wrote:
> Da, prezentarea mea va fi despre activitatea ROSEdu. Inca sunt in ceata
> cu destul de multe detalii. Pe masura ce lucrez la prezentare, insa, as
> fi incantat daca ati contribui cu feedback si observatii. Este o ocazie
> destul de buna sa promovam ROSEdu si dincolo de cadrul facultatii.

Uite cam ce as vede eu ca poate intra in prezentare, poate iti da vreo idee:
- niste statistici scurte, niste numere reprezentand gradul de
activitate pe jocul world of uso care sa evidentieze succesul acestuia
- lucruri care tin de factorul uman al comunitatii rosedu.. cred ca asta
ar atrage mult, gen: poze de la premierea wouso, imaginile de pe situl
cs-pay sunt dragute, cum brainstormingul nostru poate dura si trei ore,
preferintele noastre, subiectele catre care deviaza discutiile noastre,
iesirile, umorul rosedu, ideea hackathonului, screenshoturi cu bloguri
vorbind despre rosedu sau despre proiectele lui (desi nu cunosc f multe)

to  be continued
mihnea