[rosedu-general] Tricouri

Mihnea Simian simian_mihnea at fotolitera.com
Thu Apr 3 13:06:26 EEST 2008

Alex Eftimie wrote:
> Eu n-aş merge pe font-ul ăla la CS (Comic Sans _MS_). Poate altceva şi alt text.
Agree. Textul e un pic cam lung.. si am putea cauta ceva scurt si cu
putin haz. Eu stiu.. "C Science. Computer Science" sau "CS sudoes
Computer Science in PUB".. mi-ar placea sa contina si ceva care sa arate
ca e vorba de facultate.. eh.. vreau cam multe :) Nu ma incanta
combinatia albastru cu azuriu. Imi place cum se vede pe negru logoul cs
de pe siteul cs-pay(http://www.rosedu.org/~cspay/site/), dar s-ar putea
sa fie putin vizibil imprimat pe textil. Logo rosu pe negru?
Vizitati http://store.xkcd.com/, poate va vine vreo inspiratie :)

Pe rosedu il vad alb, la fel ca pe site.

mihnea