[rosedu-general] ROSEdu is evil

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Apr 2 12:24:56 EEST 2008

On Wed, 2008-04-02 at 11:02 +0300, Vlad Dogaru wrote:

> Wow, câte directoare. Tu câte mailuri primeşti pe zi?

Destul de multe. Dar cele de pe rlug si kernelnewbies le citesc foarte
rar (practic de log). Ar trebui sa ma dezabonez. Apoi mai sunt unele de
moderator care sunt doar notificari.

Numarul de mail-uri citite pe care le primesc se ridica la vreo 30-40 pe
zi (aproximativ). In medie cam atatea si trimit pe zi. De-asta trebuie
sa imi organizez foarte bine clientul de e-mail/PIM. Shell-ul, clientul
de e-mail, browserul si editorul sunt aplicatiile pe care le folosesc
circa 90% din timpul meu la calculator.

Razvan