[rosedu-general] Propunere: intalnire + hackathon

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Tue Apr 1 09:40:35 EEST 2008

2008/3/28 Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>:
> On Fri, 2008-03-28 at 17:55 +0200, Sergiu Iordache wrote:
>  > Eu sunt plecat in perioada 2-4 din Bucuresti si oricum ar fi imposibil
>  > probabil sa ajung la facultate.
>  >
>  > Cat despre luni si marti, pentru mine e destul de dificil sa vin seara
>  > pt ca asta inseamna 2 drumuri la facultate in una din zilele astea....
>  > Dar asta nu inseamna ca nu puteti sa va intalniti fara mine :)
>
>  Bun, atunci hai sa o lasam pe o perioada cand este mai multe lume
>  libera. Ideea de baza la un hackathon este sa fie cat mai multa lume
> [...]

Să nu uităm pentru următoarea întâlnire o discuţie despre Nettiquette
pe listele ROSEdu şi în general. Despre top|middle|bottom-posting,
majuscule, diacritice, prescurtări, mesengerisme etc. Asta pentru e
diminua rata informaţiei inutile/prost-structurate care circulă
printre computerele noastre.

Alex

--
() campania panglicii în ASCII - împotriva mesajelor electronice in HTML
/\ www.asciiribbon.org - împotriva atașamentelor proprietare