[rosedu-general] Întâlnire - felicitări şi plan de atac

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Sep 26 09:57:39 EEST 2007

Salut!

După cum ştiţi, tot am încercat pe parcursul lunii septembrie să ne
întâlnim face 2 face. Din păcate, mulţi dintre voi eraţi acasă.

Drept urmare, propun să ne vedem luni, 1 octombrie, ora 20:00 la ED011
şi pe urmă mergem la Biblioteca sau la Shorley. *My treat!*

Întâlnirea are rolul de felicitare şi mulţumire pentru munca care aţi
depus-o până acum şi de pus la punct planul pentru ce urmează să facem.
Este util un review şi un feedback al proiectelor pe care le-am
întreprins până acum împreună, ce a mers bine şi ce nu, cum putem să
îmbunătăţim şi ce trebuie să facem noi în continuare.

Cele trei aspecte care ar trebui să le avem în vedere sunt:
* proiecte: cum ne organizăm, ce idei există, cum recrutăm oameni, ce
utilitare folosim, etc.;
* comunitate: cum putem mări vizibilitatea proiectelor noastre, a
comunităţii ROSEdu, cum atragem noi studenţi şi cum îi motivăm să
participe la extinderea comunităţii;
* counseling: ce mecanisme software şi umane putem folosi pentru
asigurarea unui sistem de consultanţă a studenţilor.

Sper să nu fie nici o problemă cu ziua şi ora şi să puteţi veni. Dincolo
de ce am discutat mai sus, aspectul social, discuţiile, un mai bun
contact cu ceilalţi membri ai comunităţii sunt, în mod evident, un lucru
benefic.

Printre altele mai menţionez că am dus la bun sfârşit cartea de
Utilizarea Sistemelor de Operare şi a ieşit foarte bine. Pe 2 octombrie
vom avea cărţile. În acelaşi timp am reuşit să scap de multe dintre
sarcinile "academice" aşa că în această săptămâna voi sta destul de mult
pe capul vostru să avem o versiune funcţională a celor două proiecte la
care lucrăm în acest moment: CSPay şi USO Quest.

Numai bine,