[rosedu-general] Manual framework

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Sun Sep 23 15:39:50 EEST 2007

Salut,

Aveam chef zilele astea să fac ceva care să foloseasca o încărcare
asincronă şi m-am gândit ca deşi avem paginile de wiki/trac, ele sunt
mai mult pentru dezvoltatori decât pentru cei care joacă.

Aşa că am făcut un framework pentru manual. Manualul propriu-zis e
reţinut într-un XML pentru a fi uşor de editat. Framework-ul suporta 3
nivele (<section>,<subsection>,<subsubsection>) dar cred că ar putea
fi extins la un numar nelimitat de nivele.

Manualul nu este încărcat cu totul, doar o parte pentru fiecare
pagina, merge şi făra Javascript activat. Când e activat paginile se
încarcă cu AJAX(mai degraba AJAH). Cum era mult prea complicat să nu
stric link-urile se generează link-ul într-o casuţă în stânga pentru
bookmark-uri.

Exemplul de manual îl găsiţi la http://anaconda.cs.pub.ro/uq/manual/manual.php

Cam asta e, aştept păreri.

Sergiu.