[rosedu-general] [Fwd: bootcamp]

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sun Sep 23 15:04:07 EEST 2007

Dumitrache Mihai-Marian wrote:
> razvan ai cumva un link catre trac, sau siteul unde se lucreaza ?

De la Razvan Rughinis:

---
Rezultatul va arata cam asa:
http://www.academiacisco.ro/sample/ac/

Cursanti vor fi in echipe de 2 insi si fiecare vor dezvolta acelasi
site. Siteul
acesta va fi dezvoltat sa inlocuiasca www.ccna.ro de oamenii care dovedesc
aptitudini pe parcursul cursului.

Cursul se va desfasura 6 zile a cate 8 ore: 10-18 in ED011. Taskuri de
laborator, cu feedback pe task de la instructor.

Daca vrei sa participi trebuie sa vi luni de la 10 in ED011.

Cursul este gratuit, iar scopul este de a oferi oamenilor din facultate
un nivel
de pregatire (si motivare) pentru a dezvolta alte proiecte de web in
facultate.
Desi e clar ca tu ai experienta chiar, eu cred ca ti-ar folosi cursul. Ar
trebui sa vorbim luni (in masura in care crezi ca poti participa intreaga
saptamana).
---

Razvan