[rosedu-general] Feed RSS pentru Quest

Bogdan Doinea dcbogdan07 at gmail.com
Thu Sep 20 13:03:06 EEST 2007

Salut!

Feedul merge bine insa contentul din el este contradictoriu
Desi am provocat azi dimineata pe cineva,imi spune ca nu am provocat pe
nimeni azi
 .. si mai jos imi arata provocarea de maine.

Am pus un ticket cu asta si inca unul referitor la o problema de pe site,
asemanatoare cu aceasta.

On 9/20/07, Sergiu Iordache <sergiu.iordache at gmail.com> wrote:

> Salut,
>
> Fiindcă nici o aplicaţie web nu e cool fără un feed RSS am adăugat
> această opţiune la USO Quest.
>
> Astfel, dacă intraţi pe pagina voastră o să găsiţi un link câtre
> feed-ul RSS asociat fiecăruia. Link-ul este generat pe bază de hash
> pentru a nu permite altora să vadă feed-ul vostru dar este un hash
> static.
>
> Feed-ul cuprinde mai toate informaţiile, puncte, top5 şi mai important
> challenge-uri. Sper că toate sunt afişate corect, dacă găsiţi vre-un
> bug să imi ziceţi.

> [...]

Bogdan Doinea