[rosedu-general] [uq-translate] Uq-translate TODO

Vali Valentin vali_shooter at yahoo.com
Mon Sep 17 19:52:56 EEST 2007

--- Vali Valentin <vali_shooter at yahoo.com> wrote:

> începe

> intrări
> -

> grijă
> enunţul

> aplicaţia

> date.

> Am facut modificarile in qotd.

Am uitat sa specific faptul ca pentru a stii ce
saptamna sa aleaga, se foloseste in continuare de
constanta QOTD_START_DATE definita in config.php.(asa
ca nu o stergeti).

Aceasta data poate fi orice zii (in afara de Duminica)
din saptamana cand incepe Qotd.
php-ul considera Duminica inceputul saptamanii de
aceea am exclus aceasta zi.

Astept confirmarea terminarii uqtranslate-ului pentru
a ma ocupa de interfata php.

Vali.