[rosedu-general] [uq-translate] Uq-translate TODO

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon Sep 17 16:24:07 EEST 2007

Razvan Deaconescu wrote:
[...]
> Abordarea care să forţeze uq-translate să creeze data asociată are
> dezavantajul unei configurări suplimentare (trebuie specificat la
> fiecare introducere de întrebare când începe prima săptămână). În plus,
> trebuie interogată baza de date pentru a afla ultima zi din săptămână
> care are o întrebare valabilă.
>
> Propunerea mea este modificarea bazei de date şi modificarea, relativ
> facilă, a aplicaţiei UqQotd din PHP (a lui Vali) ca să folosească noul
> design pentru a afişa întrebarea zilei.

În urma unor discuţii aprige cu Sergiu (eu am ieşit cu nasul spart şi o
mână beteagă, el cu o ureche tăiată şi un picior în gips) am ajuns la o
concluzie referitoare la aspectul tabelei questionqotd.

Tabela are acum structura:
CREATE TABLE `questionotd` (^
   `id_questionotd` int(10) unsigned NOT NULL auto_increment,
   `questtext` text,
   `week` int(10) unsigned default NULL,
   PRIMARY KEY  (`id_questionotd`)
)

Câmpul săptămână (asociat cu @chapter din textul întrebării) va fi
folosit pentru a stabili săptămâna în care apare întrebarea.

Vor apărea 7 întrebări (nu se supără nimeni pentru mai multe dar nu are
sens) pe fiecare săptămână.

Aplicaţia UqQotd va şti ce zi a săptămânii este şi va face o interogare
de tipul select * from questionqotd where week = x; (x e numărul
săptămânii). Va obţine o listă cu 7 intrări din care o va alege pe a z-a
(unde z este ziua din săptămână; 1 - luni, 2 - marţi, etc.) şi o va
afişa pentru qotd.

Vlad, schimbările tale vor fi minimale. Ai grijă doar să nu mai apară
numărul (opţional) al întrebării în enunţul din baza de date.

Vali, va trebui să modifici tu un pic aplicaţia UqQotd pentru a
implementa noua funcţionalitate.

Sergiu a făcut deja modificarea în baza de date. Mulţumiri.