[rosedu-general] Intrebare qotd

Vali Valentin vali_shooter at yahoo.com
Sun Sep 16 16:07:16 EEST 2007

Salut!

Dupa cum ati observat intrebarea de qotd apare si in
casuta din stanga de pe site. Alex a propus sa o
afisez si acolo deoarece el zice ca daca o persoana nu
stie sa raspunda la acea intrebare este scutit de a
mai da click pe "Lanseaza".
Mi se pare o idee buna, dar apare o problema:
daca avem intrebari care contin taguri gen "pre" in
interiorul carora se afla un text mare, atunci
intrebarea iese din casuta din stanga.

Ar fi 2 solutii:
- afisam doar primele "x" caractere din intrebare.
- nu mai afisam intrebarea acolo.

L-am intrebat pe Razvan ce facem in cazul asta si mi-a
zis sa va cer parerea si voua.

Vali.