[rosedu-general] Exemplu complet fişier intrare UqTranslate

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sat Sep 15 19:43:34 EEST 2007

Salut!

Am adăugat un exemplu complet de fişier de intrare pentru uq-translate.
http://www.rosedu.org/dev/uso-quest/wiki/ExempluComplet

Am avut unele probleme cu aplicaţia C, dar s-au rezolvat şi acum
întrebările din fişier sunt în baza de date :-)

Au fost de asemenea, create, cele 14 întrebări pentru QuestionOfTheDay
(mulţumiri Bogdan Doinea). O să vorbesc cu Bogdan să urmărească formatul
de exemplu de mai sus şi apoi să le introducem în baza de date.

Vali, am o întrebare: Cum se poate face alegerea unei întrebări tip
QotD. Am observat că e nevoie de o dată pe care formatul actual de
intrare în uq-translate nu îl oferă. Propunerea mea iniţială este să se
aleagă aleator o întrebare din cele 7 asociate unui anumit capitol,
presupunând o asociere 1 la 1 între un capitol şi o săptămână.

Altă idee: nu ştiu exact cum funcţionează interfaţa ta de uqtranslate.
Ai putea să faci o interfaţă PHP simplă care să permită uploadul unui
fişier şi apelarea în spate a executabilului uq-translate al lui vlad?
Pentru executarea lui trebuie rulata comanda ./uq-translate
fisier_intrebari.