[rosedu-general] More about teh quest

Vali Valentin vali_shooter at yahoo.com
Sat Sep 15 13:41:01 EEST 2007

--- Dumitrache Mihai-Marian <mmdumi at gmail.com> wrote:

> legat de problema asta propun ca pentru proiectele
> urmatoare, sa existe un
> indrumator (sper sa fie razvan si nu altcineva), si
> sa imparta sarcinile
> foarte foarte bine ori pentru 2-3-4 persoane ori 1,
> nu conteaza.

Sarcinile au fost impartite la inceput.

> ideea e urmatoarea: eu unul ma simt mai bine sa stiu
> ca am o sarcina de
> indeplinit, am rezolvat-o si apoi mergem mai
> departe;
> eu unul urasc sa petrec 1 saptamana sa muncesc ca
> nebunul (just for fun) iar
> apoi sa se foloseasca alte surse (aproape identice)
> pentru aplicatia finala,
> doar pentru ca imi e rusine sa injur sau sa ma cert
> cu altii (nu mai
> detaliez, iar problema s-a rezolvat multumita lui
> alex)

Sunt de acord, si am vrut sa ma ocup doar de qotd la
inceput, insa am fost putin incurajat de Changeset 45
(http://www.rosedu.org/dev/uso-quest/changeset/45).
Stiu ca ceea ce facusem pana atunci nu se integra cu
restul, dar deadline-ul nu expirase. Asa ca dupa ce am
vazut acest changeset am crezut ca fiecare poate sa
puna cate-o versiune si se va alege una din ele.

Imi cer scuze ca am interpretat asa