[rosedu-general] More about teh quest

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Sat Sep 15 13:36:57 EEST 2007

On 9/15/07, Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro> wrote:

> Ai dreptate. O sa coordonez mai bine activitatea. My bad.

> Nu cred că e cineva căruia să-i placă acest lucru.

> Absolut.
>
> Răzvan

Saracul Răzvan n-o să facă faţă la _multele_ :P proiecte pe care o să
le avem .. oricum de acum încolo propun să lucrăm pe Trac mai mult în
sensul că o să facem ticket-uri pentru fiecare chestie pe care trebuie
să o facem şi ori îl acceptâm ori eu ori Răzvan şi facem assign din
trac către cel care o să o realizeze ori îl acceptă persoana care vrea
să facă chestia aia şi gata, el se ocupă, ceilalţi văzând că are un
owner deja.(<- daca inţelegeţi ceva e bine :) ) Îmi imaginez că e
foarte aiurea ca mai multe persoane să facă acelaşi lucru.

Ce ziceţi?

Sergiu.