[rosedu-general] template

Dumitrache Mihai-Marian mmdumi at gmail.com
Sat Sep 15 13:25:03 EEST 2007

mie unul nu imi place sa vad un "site" atat de urias, nu imi vine in minte
nici unul care sa imi ocupe atat de mult spatiu
ideea e urmatoarea: daca ai un monitor mare gandestete cat de mult te misti
cu soricelul ca sa apesi un buton si etc. e total neergonomic (poate doar
daca aveam extraordinar de multa informatie si vroiam ca vizitatorul sa
citeasca cat mai multe lucruri, atunci le fixam mai adunat/rasfirat in
acelasi ecran)
eu unul am un laptop cu 15.4 ecranul, si mi se pare urias la 1280*800

--
Dumitrache Mihai - Marian