[rosedu-general] Teh Quest - alterare specificaţii

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sat Sep 15 11:32:32 EEST 2007

Salut!

Există câteva precizări de care mi-am dat seama după o discuţie cu
Răzvan Rughiniş şi care vor afecta specificaţiile de până acum.

În etapele mai înalte ale quest-ului soluţia care va fi dată în text-box
va cuprinde, probabil, un script.

În acest caz verificarea nu se va face prin comparaţie literală cu
răspunsul din baza de date/PHP/XML/W.H.A.T.E.V.E.R. ci prin rularea
acelui script (cu eventuali parametri, care pot fi chiar fişiere
prezente pe server) şi compararea rezultatului obţinut cu cel existent
în baza de date. Asta atrage după sine şi anumite probleme de securitate
(în numele cui se execută scriptul, ce face acel script, să nu şteargă
ceva, etc.), aşa că trebuie avut grijă.

Altă precizare este că nu sunt total bătute în cuie punctele pe care
cineva le va obţine pentru QOTD, pentru challenge-uri şi pentru
nivelurile din QUEST, deci încercaţi să nu le hardcodaţi (folosiţi ceva
gen macrodefiniţii).

Nu în ultimul rând, Răzvan Rughiniş rămâne la propunerea că nivelurile
participantului (cele 7) nu vor fi date de avansurile sale în Teh Quest
ci punctajul general obţinut până atunci (sau săptămânal). Încă dezbatem
problema asta. Dacă aveţi păreri sunt binevenite.