[rosedu-general] USO Quest

Alex Eftimie alexeftimie at gmail.com
Wed Sep 12 17:55:49 EEST 2007

On 9/12/07, Vali Valentin <vali_shooter at yahoo.com> wrote:

> --- Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>

> Punctele necesare pentru a trece la urmatorul nivel
> sunt colectate doar din intrebarile quest-ului sau si
> din qotd,challenge ?

> Asta inseamna ca fiecare intrebare reprezinta chiar
> nivelul.

> Ce se intampla daca nu raspunde corect ? Cum mai poate
> trece la nivelul urmator ?

> Vali.

Foarte tare, frate :)).

Varianta de pe wiki (
http://www.rosedu.org/dev/uso-quest/wiki/TheQuest ) e ceva mai
detaliata, dar tot nu răspunde intrebării: ce se intâmplă când
greşeşte răspunsul? Pentru a putea promova, trebuie să îi dăm dreptul
de a răspunde din nou la întrebare. Dar, cum există o singură
întrebare pe nivel, asta e echivalent cu a-i da voie să răspundă de
câte ori vrea... Putem eventual să îi scădem pentru fiecare încercare
nereuşită ceva puncte... dar nu prea pare eficient. Zic şi eu.

În altă ordine de idei, dacă e nevoie de PHPişti, eu mă bag. Bănuiesc
că vom integra şi partea de quest în structura deja existentă.

Discuţie deschisă.

--
Alex Eftimie
http://anaconda.cs.pub.ro/~alexef/