[rosedu-general] USO Quest

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Tue Sep 11 21:41:49 EEST 2007

Salut!

Cer scuze pentru perioada de pauză. Am avut restanţe la USO/SO/PSO/RC ăi
am stat şi azi să trec notele în catalog şi să verific (ugly stuff).

Nevertheless. It's high time to start _teh_ Quest.

OK: care sunt specificaţiile?

1. autentificarea se face prin intermediul Moodle ca şi până acum
2. quest-ul are 20 de niveluri; fiecare utilizator are o poziţie curentă
în quest, începând de la 1
3. trecerea de fiecare nivel inseamna colectarea unui număr de puncte;
primul nivel 1 puncte, al doilea nivel 2 puncte, al treilea nivel 3
puncte etc.
4. fiecare nivel constă dintr-o întrebare şi un răspuns; răspunsul se dă
într-un textarea
5. fiecare participant are asociat un nivel valoric (între 1 şi 7); ar
fi bine să asociem şi un nume nivelurilor valorice (peon, troll, grunt,
shaman, tauren, blademaster, Ner'zhul - just a thought)
6. în baza de date ar trebui să se găsească enunţul întrebării de quest
şi răspunsul acesteia; se va face comparaţie caracter cu caracter a
răspunsului utilizatorului cu cel din baza de date
7. în momentul în care un partipant răspunde corect la o întrebare i se
oferă o pagină cu întrebarea următoare eventual cu avansul la următorul
nivel; se face contorizarea de puncte şi eventualul avans de nivel al
utilizatorului
8. ar fi bine ca utilizatorul să poată parcurge întrebările la care a
răspuns anterior (da' nu e neapărat)
9. regulile de challenge vor ţine cont de nivelul unui utilizator după
cum s-a specificat într-un mesaj al meu de acum hăt-hăt ceva vreme

Voi completa ulterior pagina de wiki asociată quest-ului. Dacă aveţi
întrebări legate de specificaţii nu ezitaţi să mă întrebaţi.

Vom folosi întrebări dummy pentru UQ până acum. Întrebările adevărate
vor fi cunoscute doar de mine şi Răzvan Rughiniş (In God we trust. The
rest we monitor.)